Volkswagen Tiguan i ri: Allspace me shtatë vende është pothuajse gati

Cila është makina më e pëlqyer nga klientët? Volkswagen thotë se, në vitin 2020 është Tiguan. Vetëm në vitin 2019, u prodhuan më shumë se 900,000, duke e bërë atë makinën më të shitur në të gjithë Grupin Volkswagen. Pra, çdo azhurnim, çdo ndryshim në formulë është një moment kritik.

Me një sërë risish dhe shumë elementë të tjerë të rishikuar plotësisht, Tiguan për 2021 pasqyron pikërisht atë, dhe me me pak “operacione plastike” në pjesën e përparme sjell SUV më pranë pjesës tjetër të familjes Volkswagen. Sëbashku me parakolpin e rregulluar dhe zbukurimet për të rishikuar dizajnin e saj, sërish mbetet një simbol i guximshëm që është në modë dhe për shumë marka të tjera.

Dizenjuesit nuk kanë rishikuar vetëm pjesën e jashtme të saj. Siç mund ta prisnit, energjitë kryesisht përqendrohen në nivelin e emëtimeve dhe automjetet më të pastra, nga sistemet dual-AdBlue për NOx të reduktuar në një model të plotë hibrid plug-in (eHybrid, duke thyer nomenklaturën GTE të Volkswagen të tjera, por duke mbajtur opsionin GTE.

Volkswagen nuk e ka harruar as Allspace më të madh me shtatë vende. Tiguan me madhësi të rregullt është në shitje që nga vjeshta 2020, por versioni më i madh, me 22 cm më i gjatë pritet të mbërrijë menjëherë, me prezantimin e plotë në 12 maj 2021.

Ende nuk dihet nëse varianti më i madh do të vijë me të njëjtën zgjedhje të modeleve hibride plug-in dhe me performancë të lartë. Kjo pritet të zbulohet në ditët e ardhshme.

Tiguan R e re, për familjet që pëlqejnë shpejtësinë

Ekziston një motor elektrik që është i ri për Tiguan dhe nuk është përqendruar së pari në kursimin e karburantit, dhe është krijuar për katër rrota aktive, vektorizimin e çiftit rrotullues. Kjo nuk do të thotë që nuk është e gjelbër, efikasiteti është thelbësor për arritjen e 319 kf nga katër cilindra të rishikuar 2.0 litërsh me turbo, por ekziston një regjim Race, sesa një eko i shquar.

Vizualisht, Tiguan R shkon më larg sesa pakoja e paraqitjes 'sportive' të R-line, me rrota aliazh Estoril 21 inç, parakolpë dhe zgjatime harku specifike R, dhe një shpërndarës të pasëm. Pezullimi adaptiv i azhurnuar i kontrollit dinamik të shasisë (DÇ) e vendos atë 10 mm më afër tokës, me frena më të fuqishme, duke shfaqur disqe 18 inç (mezi) të fshehura nga rrotat e mëdha, duke siguruar fuqi frenimi për t'iu përshtatur performancës së pritur.

SUV me teknologji të lartë

Në të gjitha versionet e Tiguan, pjesa e brendshme e freskuar reflekton një fokus më të madh në teknologjinë e makinës dhe ndihmën e drejtuesit të mjetit, megjithëse nuk është aq dramatike sa kabina e Innovision ose konfigurimi dominues i ekranit të dyfishtë të Golf 8.0. Më shumë fuqi përpunuese dhe ndërveprim për sistemin më të fundit të informacionit "MIB3" përkthehen në azhurnime softuerësh, kontroll përmes zërit dhe shërbime të drejtpërdrejta të transmetimit të muzikës për drejtuesin. Ëireless Apple CarPlay dhe Android Auto janë gjithashtu në dispozicion.

Modernizimi i Tiguan më tej, sipërfaqet e kontrollit tani janë panele prekëse në vend të butonave të pajisjeve, disa ofrojnë funksione të shumëfishta; e njëjta aftësi reflektohet në kontrollet e reja opsionale të timonit.

Duke arritur një ekuilibër mes modernitetit të ekranit me prekje dhe ndjesisë së përbashkët, sidoqoftë, paneli i kontrollit të klimës është akoma një njësi e veçantë, thjesht për më shumë ndjeshmëri. Kontrollet krejt të reja në stilin Golf janë përshtatur në një gjeneratë rë re të interiorit dhe mbetet të shihet se sa efektive do të jetë kjo.

Performanca praktike: Tiguan eHybrid

Tiguan plug-in përdor kombinimin e provuar të motorit 1.4-litër TSI me benzinë dhe paketës së baterisë 13kWh, duke ofruar deri në 50 km diapazon elektrik me emision zero. Kombinimi nuk është saktësisht me fuqi të ulët, gjeneron rreth 243 kuaj fuqi, por duke reflektuar dëshirën për të zvogëluar emëtimet lokale fillon në modalitetin elektronik kur karikohet plotësisht.

Ndërsa fliste në një prezantim dixhital të planeve PHEV të Volkswagen, Dr. Kai Philipp, menaxheri i projektit të markës për modelet elektrike tha se 'sondazhet me klientët e Volkswagen kanë treguar se një distancë totale elektrike nga 50 deri në 70 km i përshtatet nevoja e klientëve tanë”.

Modeli i ri, gjithashtu përshtatet me standardin aktual për makinat plug-in për të kursyer një shumë domethënëse përmes sistemit të taksimit të përfitimeve në natyrë, në vendet ku aplikohen politika të tilla…

Energjia tradicionale: Opsionalisht me motorë benzine dhe naftë

Si marka me numrin më të madh të makinave të shitura, Volkswagen dëshiron të ketë një mbulim më të gjerë të të gjitha preferencave të klientëve, veçanërisht pasi kjo është një 'makinë botërore' që ofrohet dhe prodhohet në vende të ndryshme. Për Evropën dhe Mbretërinë e Bashkuar, ju mund të prisni një gamë relativisht të vogël motorësh, opsionalisht 4Motion me të gjitha rrotat aktive dhe çmime konkurruese diku midis Seat dhe SUV me pesë vende të Audi-t.

Motorët TDI përfitojnë nga SCR 'me dy dozime' (AdBlue) për emetime më të ulëta të NOx.

Ekzistojnë katër nivele dizajnesh, Tiguan, Life, Elegance dhe R-Line; të gjitha përmbajnë ndriçim LED, frenim autonom emergjent dhe ekranë minimalistë prej 6.5-inç, me karakteristika të tilla si kontrolli i lundrimit adaptiv, kontrolli i tavanit, kontrolli i klimës që bashkohet me specifikimet në Jetë.