Si të udhëtoni të sigurt në mot më dëborë

Ndiqni këto nëntë këshilla të thjeshta dhe do të arrini në destinacionin tuaj të qetë dhe të sigurt.

Nëse jetoni në zona ku rreshjet e dëborës janë të zakonshme, me siguri keni vënë re që shoferët janë shumë të sigurt në një rrugë me dëborë dhe ndoshta shpesh herë keni menduar me vete që ndoshta pak më tutje do të përfundonin në ndonjë kanal. Megjithatë, një gjë është e sigurt; asesi ju nuk do të donit që të ishit ju ai person.

Dhe sigurish që nuk duhet të jeni ju. Eksperienca dhe testimet e shumta të automjeteve (dhe gomave të dimrit) në kushte dimri na kanë mësuar se ndjekja e këtyre 9 rregullave të thjeshta të drejtimit të mjetit në dimër, do të përmirësojë shumë shanset tuaja për të arritur të qetë dhe pa probleme në destinacionin tuaj, dhe më e rëndësishmja; të sigurt.

Ecni më ngadalë dhe ruani qetësinë në timon

Çelësi kryesor për një udhëtim të sigurt në kushte dëbore është të jeni të qetë në timonin, të jeni të kujdesshëm me gazin dhe frenat. Pse? Sepse lëvizjet e paqëndrueshme dhe të shpejta me komandat, bëjnë që gomat që kanë një kapje të ndjeshme në rrugën e rrëshqitshme të rrëshqasin. Ndaj, në çdo lëvizje të timonit, shtypja e frenave dhe lëvizjet e pedalit të gazit duhet të jenë të qëllimshme, të buta dhe graduale. Pra, duhet të veproni sikur të kishit një filxhan me kafe në prehrin tuaj dhe të drejtoni mjetin tuaj në një mënyrë të tillë që të mos lejoni që ajo të derdhet.

Shikoni shumë më larg se zakonisht

Sa më i rrëshqitshëm, aq më larg rrugës duhet të shikoni dhe duhet të mendoni mirë çdo lëvizje. Parashikoni se çfarë do të duhet të bëni më tutje. Duhet të ngadalësoni ndjeshëm në kthesa. Në kushtet kur rruga ka lagështirë ju duhet të ruani dyfishin e distancës së frenimit dhe në kushtet e dëborës distanca duhet të jetë sa trefishi i kushteve normale dhe nëse ka akull në rrugë edhe më shumë. Drejtimi i kujdesshëm I mjetit, padiskutim që kërkon më shumë përqëndrim.

Ndizni dritat e mjegullës

Sa tërheqje keni në të vërtetë në një rrugë me dëborë? Një mënyrë për të ditur çdo gjë para se të përballeni me ndonjë të papritur, është të kuptoni se çfarë do të thotë në të vërtete një dritë e vogël, vezulluese në panelin e kontrollit. (Është një makinë me disa vija në pjesnë e pasma të saj). Nëse përshpejtoni në një vijë të drejtë dhe kjo dritë po pulson, ky është sistemi i kontrollit të qëndrueshmërisë që ju paralajmëron se rrotat që drejtojnë makinën po rrëshqasin. Bëni kujdes dhe heqeni këmbën nga gazi, në mënyrë që gomat të puthiten më mirë dhe të mos rrëshqasin.

Nëse po ktheheni majtas ose djathtas dhe shikoni një dritë të ndezur, ky është gjithashtu sistemi i kontrollit të qëndrueshmërisë që ju paralajmëron se makina ka filluar të rrëshqasë nga rruga kryesore. Përsëri, lehtësojeni gazin derisa të normalizoni çdo gjë. Kjo ju ndihmon që ju të keni kontroll të plotë mbi makinën. Dhe mos përshpejtoni në mënyrë agresive në kthesa të forta në qytet në rrugë me borë ose me lagështirë. Gjithmonë lehtësohuni gazin, në mënyrë që asgjë e keqe të mos ndodhë papritmas.

Bëni kujdes!

Nëse ndieni se makina juaj po fillon të rrëshqasë, gjithmonë, shikoni ku doni të shkoni dhe jo ku po shkon makina në atë moment. Lëreni vizionin tuaj periferik të kujdeset për gjithçka që po përpiqeni të shmangni. Shoferët e garave e dinë që ju pothuajse gjithmonë përfundoni atje ku po kërkoni; kjo është një nga arsyet që ata janë aq të mirë në rikuperimin e situatave të papritura.

Mësohuni me rrëshqitjet

Herët ose vonë është e sigurtë që ju do të rrëshqisni dhe do të keni një ndjesi të veçantë frike. Rrëshqitjet, madje edhe ato të mëdha, mund të menaxhohen dhe ju mund të merrni kontrollin e plotë sa më shpejt. Së pari, mos u frikësoni, dhe mos frenoni në mënyrë të papritur. Në vend të kësaj, ndiqni hapat e mëposhtëm:

Për një rrëshqitje të rrotave të përparme, ku gomat e përparme humbin kontaaktoni dhe makina kthehet në një hark më të gjerë sesa prisni, lehtësoni karburantin. Në një ose dy goditje, gomat e përparme duhet të rimarrin kontaktin dhe të kenë tërheqje të mirë. Pastaj drejtohni atje ku të dëshironi të shkoni ndërsa tërheqja juaj do të jetë në kushtet normale.

Për një rrëshqitje të rrotave të pasme - ku gomat e pasme humbin tërheqjen dhe ju e ndjeni veten duke filluar të rrotulloheni - kthejeni shpejt timonin në të njëjtin drejtim me të cilin rrëshqet pjesa e pasme. Nëse, le të themi, pjesa e pasme po lëkundet në të majtë, ktheni timonin në të majtë. Lehtësojeni gazin dhe qëndroni larg frenave. Ndërsa rrotat e pasme rimarrin tërheqjen, kthehu prapa në drejtimin origjinal.

Pavarësisht nga lloji i vështirësive që po përjetoni, sigurohuni që t'i ruani drejtimin e gomave në orientimin që dëshironi të shkoni. Dhe ju mund të përdorni frenat nëse mendoni se mund të kontrolloni situatën pa goditur asgjë. Nëse një goditje është e afërt, mos kini frikë të qëndroni në pedalin e frenave siç përshkruhet në pikën numër gjashtë.

Përdorni frenat tuaj anti-bllokues në këtë mënyrë

Nëse gjithçka tjetër dështon dhe ju duhet të ndaleni sa më shpejt të jetë e mundur në dëborë ose në akull, është koha të përdorni ndihmën e sistemit të frenimit anti-bllokues të makinës suaj (ABS). Të gjitha automjetet e reja në rrugë sot janë të pajisura me frena anti-bllokuese, të cilat përdorin një kompjuter në bord për të optimizuar frenimin e makinës në kushte ekstreme. Nëse jeni në një situatë nga e cili nuk mund të rikuperoheni ose duhet të shmangni një pengesë - dhe automjeti juaj ka ABS - shtyni fort pedalin e frenimit poshtë dhe mos u lëshoni. Kompjuteri do të bëjë pjesën tjetër, duke mbajtur frenimin e secilës rrotë sa më agresive të jetë e mundur bazuar në tërheqjen e disponueshme.

Gjëja e mirë për sistemet ABS është se ju mund ta mbani pedalin e frenimit plotësisht të shtypur ndërsa merreni pengesat; kompjuteri do të rregullojë forcën e frenimit në secilën rrotë për t'ju lejuar të manovroni ndërsa ngadalësoni, njëkohësisht. Kështu që në rast urgjence, mos u bllokoni vetëm në frena, vazhdoni të drejtimin e mjetit!

Asnjë sistem i sigurisë nuk mund t'ju sigurojë që të shmangni të gjitha aksidentet, por frenat kundër bllokimit pa dyshim që kanë shpëtuar shumë shoferë nga katastrofat. Shënim: shumica e sistemeve ABS bëjnë që pedali i frenimit të dridhet kur aktivizohen, për t'ju lajmëruar se janë aktivizuar, prandaj mos e hiqni këmbën nga frenat kur e ndjeni këtë dridhje; eshte krejt normale.

Vlerësoni vazhdimisht nivelin e tërheqjes së makinës tuaj

Gjatë pothuajse çdo ecjeje në rrugë me dëborë, është shumë e rëndësishme që të vlerësoni vazhdimisht nivelin e tërheqjes. Përveç dritave paralajmëruese nga sistemet e kontrollit të tërheqjes dhe kontrollit të qëndrueshmërisë, sistemi juaj i bllokimit të frenave mund t'ju ndihmojë të vlerësoni se sa kontakt keni në rrugët e mbuluara me dëborë. Ja se si: Sigurohuni që të mos ketë makina të tjera afër jush, pastaj shtypni pedalin e frenave butësisht për një ose dy sekonda, ndërsa ngisni në një vijë të drejtë. Nëse ngadalësoni me qetësi, por zbuloni një ngadalësim minimal, atëhërë sistemi ABS është aktivizuar dhe mund të jeni të sigurt se rruga nën gomat tuaja është shumë e rrëshqitshme. Nëse mund të ngadalësoni me një shpejtësi të arsyeshme pa aktivizuar ABS, ju jeni në një sipërfaqe më të trishtuar. Edhe një herë, sigurohuni që nuk ka makina të tjera përreth jush që do të shqetësohen nga ngadalësimi juaj i papritur. Disa sisteme kundër bllokimit të frenave gjithashtu do të ndezin një dritë të vogël në panelin e instrumenteve ndërsa ABS po punon, kështu që kjo mund të jetë një tjetër e dhënë për tërheqjen e ulët kur jeni duke testuar frenat.

Bëni kujdes në rastet e makinave më katër rrota aktive

Automjetet e pajisura me sistemin me me të gjitha rrotat ose me katër rrota aktive mund t'ju tërheqin në një ndjesi false sigurie në rrugët me ngrica. Ata dërgojnë fuqinë e tyre në të katër rrotat sesa vetëm në dy, të cilat në sipërfaqe të rrëshqitshme mundësojnë përshpejtim mbresëlënës, pa rrëshqitje, veçanërisht në momentin e nisjes, gjë që mund ta bëjë atë të ndjehet sikur të keni tërheqje shumë më tepër sesa në të vërtetë. Mos u mashtroni; këto sisteme në asnjë mënyrë nuk përmirësojnë aftësinë e automjetit tuaj për t'u kthyer ose për të ngadalësuar në kushtet e motit me dëbore, kështu që prisni që ajo të sillet ashtu si çdo automjet tjetër ‘normal’ kur shtypni pedalin e frenimit ose lëvizni timonin. Nëse doni të vlerësoni sa tërheqje keni, mund të përdorni teknikën e përshkruar në hapin e mëparshëm.

Përdorni gomat e dimrit

Teknikisht kjo nuk është një këshillë për drejtimin e mjetit, por një këshillë për mbijetesë. Kjo sepse vendosja e setit të gomave dimërore (më shpesh të quajtura ‘goma dëbore’) është në të vërtetë gjëja më e mirë që mund të bëni për të përmirësuar limitin tuaj të sigurisë dhe për të zvogëluar nivelin e ankthit në rrugë të mbuluara me dëborë. Gomat e duhura të dimrit sigurojnë tërheqje shumë më të mirë në dëborë, lagështirë dhe në akull, se gomat ‘katër stinë”. Ne në çdo rast rekomandojmë përdorimin e gomave dimërore në kushte të tilla.