Prezantohet Nissan Qashqai i ri. Dizajn më elegant dhe shumë risi teknologjike

Modeli i ri është më i madh se ai i mëparshmi dhe mund të porositet me goma më të mëdha, 20 inç.

Me më shumë se tre milion shitje në Evropë, është e sigurt se Qashqai është një model shumë i rëndësishëm për Nissan. Me kompaninë që është në gjendje jo shumë komode në këtë periudhë, modeli i ri i gjeneratës së tretë vjen me shumë risi, të cilat mund ta ndihmojnë kompaninë të ndryshojë fatin e saj. Modeli i ri vje me disa ndryshime të rëndësishme në pjesën e brendshme dhe atë të jashtme si dhe një sërë risish teknologjike.

I njohur gjithashtu si Rogue Sport në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, Qashqai i ri vjen me një dizajn më të mprehtë dhe ka të njëjtat fenerë të sheshtë që kemi parë në produktet e fundit të Nissan me forma të harkuara. Trupi i trupit ka më shumë thyerje se më parë dhe është gjithashtu më i madh pasi automjeti tani është 35 milimetra (1.37 inç) më i gjatë, 32 mm (1.25 in) më i gjerë dhe 25 mm (1 in) më i lartë. Për rrjedhojë boshti ndërmjet dy akseve është rreth 20 mm (0.8 inç) më i gjatë.

Gjithashtu, sipas kërkesës, modeli i ri vjen dhe me një ndryshim të madh, me goma opsionale 20 inç, të cilat debutojnë në modelin e ri Qashqai. Fenerët me matricë të plotë LED gjithashtu paraqesin një risi për SUV-in kompakt, të cilët rregullojnë automatikisht rrezen në varësi të kushteve dhe rrethanave në rrugë, përfshirë dhe situatën e trafikut. Në total, modeli i ri mund të zgjidhet në 11 ngjyra të ndryshme si dhe me pesë kombinime me dy ngjyra, duke ofruar më shumë mundësi për personalizime.

Ndërkohë, modeli i ri është më i bollshëm dhe në pjesën e brendshme, ku hapësira e këmbëve në pjesën e pasme është rritur me 28 mm. Përveç kësaj, tashmë ka më shumë hapësirë mes shoferit dhe pasagjerit përpara ndërsa hapësira e kokës është rritur me 15 mm për të gjithë pasagjerët. Qashqai i ri është më praktik se më parë dhe ofron rreth 50 litra më shumë kapacitet, pjesërisht i arritur duke ulur dyshemenë e ngarkesës dhe duke ridizenjuar pezullimin e pasëm.

 

Përceç kabinës më të gjerë, pjesa e brendshme do të jetë më cilësore, falë copave dhe sipërfaqeve me prekje të butë së bashku me pajisjet e reja, dhe madje edhe masazhimin e sediljeve të përparme. Ekziston gjithashtu një rritje e madhe e teknologjisë, duke përfshirë një ekran shoferi dixhital 12,3 inç dhe një ekran me prekje 9 inç për sistemin e informacionit dhe argëtimit që mbështet Android Auto dhe Apple Car Play, me këtë të fundit të ofruar dhe përmes një lidhjeje me wireless.

 

Sipas dëshirës, opsionalisht Qashqai i ri do të jetë në dispozicion me një ekran 10,8 inç, i cili pretendohet të jetë më i madhi në segmentin e tij. Portat e karikimit USB përpara dhe të pasme garantojnë që ju të keni karikim të vazhdueshëm për pajisjet tuaja smart. Gjithashtu, tekonologjikisht Nissan ka implementuar sistemet e tij më të fundit të ndihmës për drejtuesin e mjetit ProPilot duke rritur sigurinë duke shtuar një jastëk e ajrit ndërmjet sediljeve të para.

Për sa i përket fuqisë, Nissan ka vendosur që të mos ketë shumë ndryshime. Për fillestarët, nuk ka motorë me naftë për të zgjedhur. Në vend të kësaj, Qashqai i ri ofrohet me një motor me benzinë turbocharged 1.3 litra mild-hibrid që gjeneron 138 kuaj fuqi ose 156 kf. Në të dy rastet, fuqia drejtohet te rrotat e përparme. Si standard, Nissan Qashqai është i pajisur me opsionin manual me gjashtë shpejtësi që dërgon fuqinë në rrotat e përparme. Mund të porositet dhe në versionin me të gjitha rrotat aktive, i cili vjen në versionin automatik CVT. Kjo është opsionalisht e disponueshme edhe në modelet me benzinë me 160 kf, me rrota të përparme aktive.

 

Qashqai i pajisur me Xtronic përdor versionin 156 kuaj fuqi të motorit 1.3 litërsh, por me çift rrotullues më të vogël 270 Nm. Për elektrifikim shtesë përtej asaj që mund të ofrojë varianti mild-hybrid, Qashqai i ri do të jetë në dispozicion me konfigurimin e-Power që përfaqëson një version të azhurnuar të sistemit hibrid të instaluar në Nissan Note të Japonisë. Ai kalon nga një motor 1,2- në 1,5 litërsh për të mundësuar deri në 187 kf.

Ndoshta më kryesorja është se motori me djegie të brendshme përdoret vetëm për të gjeneruar energji elektrike, pasi rrotat në të vërtetë drejtohen nga motori elektrik. Ngjashëm me hatchback Leaf plotësisht elektrik, Qashqai e-Poëer ofron një veprim vetëm me anë të një pedali. E keqja është se ky version nuk mund të ketë me AWD.