Mercedes-AMG Project ONE: Teknologjia e Formula 1 për përdorim të përditshëm.

Modeli konceptual Mercedes-AMG Project ONE, e cila është unike në botë, kombinon performancën mbreslënëse të automjeteve të garave të Formula 1 dhe teknologjinë hibride për përdorim të përditshëm, sigurisht me një efikasitet fantastik. Kjo, sigurisht ofron një panoramë të qartë të asaj se si AMG do të përcaktojë performancën në të ardhmen.

Premiera botërore në IAA.

Mercedes-AMG Project ONE festoi premierën e saj botërore në Panairin Ndërkombëtar të Motor Show (IAA) në Frankfurt; për herë të parë modeli super sportiv dy-vendësh sjell teknologjinë hibride të Formula 1, të përshtatur për përdorim të përditshëm në rrugët e qytetit dhe vendos themelet e së ardhmes në jubileun e 50-vjetorit të markës AMG. Hibridi me performancë të lartë pritet të gjenerojë më shumë se 1 000 kuaj fuqi, dhe shpejtësia e saj maksimale do të arrijë në mbi 350 km/h. Fantastike, apo jo?! Modeli konceptual kombinon performancën e jashtëzakonshme të makinave të garave dhe teknologjinë hibride të Formula 1, por me efikasitet të jashtëzakonshëm. Kjo e bën atë një model unik në botë.

Një motor turbo dhe katër gjeneratorë elektrikë.

Modeli plug-in-hibride me performancë të lartë i Mercedes-AMG Project ONE vjen direkt nga bota e Formula 1 dhe është realizuar në bashkëpunim me ekspertët e modeleve sportive të Mercedes-AMG High Performance Powertrains me qendër në Brixworth. Ajo përbëhet nga një njësi shumë e integruar dhe me inteligjencë maksimale, dhe ka në përbërje një motor turbo me djegie hibride dhe katër gjeneratorë elektrikë: njëra është e integruar në turbocharger, një është vendosur direkt në motorin me djegie të brendshme dhe është e lidhur me boshtin, dhe dy të tjerat në rrotat e përparme.

Motori i pasëm, i vendosur në mes me rreth 11 000 rrotullime/min.

Motorri hibrid 1.6 litra V6 me injeksion të drejtpërdrejtë dhe me një turbocharger të vetëm të asistuar me energji elektrike është një importim direkt nga makinat e garave të Mercedes-AMG Petronas Formula 1. Për të arritur një nivel me shpejtësi të lartë, burimet mekanike të valvulave zëvendësohen nga burimet e valvulave pneumatike. Motori i instaluar para boshtit të pasëm në pozicionin e motorit të mesëm, rrotullohet pa mundim deri në 11,000 rrotullime/min, i cili aktualisht është unik për një automjet që do të përdoret në rrugë. Për qëndrueshmëri më të gjatë dhe përdorimin e benzinës Super Plus, në vend të karburantit të përdorur për gara, megjithatë, ai mbetet qëllimisht nën kufirin e shpejtësisë se Fromula 1.

Performanca e së ardhmes.

Që nga fillimet e automjeteve të garava, ëndrra e inxhinierëve ishte që të përshtasin teknologjinë e autoveturave të garave për përdorim të përditshëm. Mercedes-AMG tani po e bën këtë ëndërr realitet në nivelin më të lartë të mundshëm. “Modelet sportive nuk janë një qëllim në vetvete për ne. Në kushtet e një konkurence të lartë, ne zhvillojmë teknologji, të cilat më pas mund të përfitojnë dhe të përdoren gjerësisht dhe në modelet e prodhuara në seri. Tani jemi duke përdorur përvojën dhe sukseset e kampionateve botërore të konstruktorëve dhe pilotëve tanë për të sjellë teknologjinë e Formula 1 në rrugë për herë të parë: Mercedes-AMG Project One” thotë Dr. Dieter Zetsche, ish-Kryetar i Bordit të Menaxherëve të Daimler AG dhe Shefi i Automjeteve Mercedes-Benz.

Modeli konceptual jep referenca të shumta konkrete për modelet seri të së ardhmes. “E ashtëquajtura modeli hiper, është projekti më ambicioz që kemi ndërmarrë ndonjëherë. Ajo shënon pikën maksimale në zhvillimin e suksesshëm strategjik të Mercedes-AMG në një markë të performancës dhe modeleve sportive. Projekti ONE ngre bazën e asaj që aktualisht është teknikisht e mundshme në një nivel të ri dhe, me kombinimin e efikasitetit dhe performancës, paraqet një pikë referimi absolute. Në të njëjtën kohë, Projekti ONE siguron një perspektivë se si AMG do të përcaktojë performancën e drejtimit në të ardhmen”, thotë Tobias Moers, ish-Kryeshefi Ekzekutiv i Mercedes-AMG GmbH.

Mrekulli e shpejtësisë në boshtin e përparmë.

Motorët elektrikë në aksin e përparmë janë gjithashtu mrekulli e shpejtësive reale me revolucione të rotorit deri në 50 000/min, aktualisht shpejtësia e rotorit arrin deri në 20 000/ min. Motori me shpejtësi të lartë gjithashtu mund të furnizohet nga një turbocharger i teknologjisë së avancuar. Turbinat e shkarkimit dhe kompresorit pozicionohen veçmas nga njëra-tjetra me një pozicionim optimal në anët e shkarkimit dhe të pjesët e motorit V6 lidhen me njëra-tjetren nga një bosht. Në këtë bosht ka një përafërsi. Motori elektrik 90 kW i cili, në varësi të gjendjes së funksionimit, drejton elektrikisht turbinën e kompresorit në 100 000 rrotullime/min, për shembull në nisje, ose pas ndërrimit të ngarkesës. Dizenjimi tipik i Formula 1 i kësaj njësie është MGU-H (Nxehtësia e Njësisë së Gjeneratorit të Motorit).

Më i shpejtë se një motor V8 i aspiruar natyrshëm.

Avantazhi më i madh: intervalet e turbo, përgjigjja e vonuar ndaj komandave të pedalit të përshpejtuesit për shkak të inercisë së ngarkesës më të madhe, është eliminuar plotësisht. Koha e përgjigjes është zvogëluar shumë dhe është edhe më e shkurtër se ajo e një motori V8 të aspiruar natyralisht.

Pamja e pasme dhe anësore e Mercedes-AMG Project ONE.

Turbocharger elektrik ka një avantazh tjetër; ai përdor një pjesë të energjisë së tepërt nga rrjedhja e shkarkimit të gazit për të gjeneruar energji elektrike si gjenerator ose ta ruajë atë në baterinë e litium-jonit të tensionit të lartë nga rekuperimi ose si një shtytje shtesë për një motor tjetër elektrik. Kjo jep 120 kW, pozicionohet drejtpërdrejt në motorin me djegie dhe është e lidhur me boshtin e gungës përmes një makine lëvizëse nxitjeje (MGU-K = Njësia Gjeneruese e Motorit Kinetik), gjithashtu një teknologji që siguron efikasitet dhe performancë maksimale në Formula 1.

Aksi i përparmë me energji elektrike të pastër.

Efikasiteti termik i motorit me djegies së brendshme me karburant elektrik (MGU-H) në lidhje me motorin elektrik në boshtin e kyçit të këmbës (MGU-K) do të arrijë mbi 40 përqind. Kjo është një vlerë e e jashtëzakonshme për automjetet e prodhuara në seri. Ekzistojnë edhe dy motorë elektrikë të tjerë 120 kW në aksin e përparmë. Ato janë të lidhur me rrotat e përparme me një ingranazh reduktimi. Aksi i përparmë elektrik do të lejojë përshpejtimin dhe frenimin individual në secilin rast të selektivit të rrotave dhe rrjedhimisht do të mundësojë një shpërndarje çiftit rrotullues individual për dinamika veçanërisht të larta të drejtimit.

Vlera fantastike përshpejtimi.

Drejtuesi i mjetit mund të fillojë thjesht në opsionin elektrik, fillimisht vetëm motorët elektrikë në boshtin e përparmë vënë në lëvizjen super mjetin dhe motori elektrik mbështet kërkesat për përshpejtim afatshkurtër. Nëse drejtuesi i mjetit shtyp më shumë pedalin dhe kërkon më shumë energji, atëherë ndizet motori V6 ndizet. Ndërsa shpejtësia rritet, motori lëshon fuqinë e saj të plotë. Me funksionin Race Start, vlerat mbresëlënëse të përshpejtimit janë plotësisht të mundshme: Përshpejtimi nga 0 në 200 km/h arrihet në më pak se 6 sekonda. Kur drejtuesi i mjetit heq këmbën nga pedali i përshpejtimit dhe lejon që automjeti të ecë lirshëm, sistemi kalon në drejtimin elektrik në boshtin e përparmë, dhe rikuperon deri në 80 përqind të energjisë në bateri kur frenon në kushte normale të drejtimit.

Transmision manual i automatizuar me 8 shpejtësi.

Përhapja e energjisë në rrotat e pasme do të bëhet me anë të një transmisioni manual të automatizuar me 8 shpejtësi që u zhvillua plotësisht për Mercedes-AMG Project ONE. Ai aktivizohet hidraulikisht dhe mund të ndizet manualisht përmes butonëve të vendosur në timon ose automatikisht. Për ngadalësimin përdoret një sistem frenimi me përbërës qeramike të cilësisë së lartë, i optimizuar për ngarkesa të mëdha. Pesha e ulët zvogëlon masat pa sustë dhe kështu rrit dinamikën e makinës dhe gatishmërinë.

Suspension inovativ me shufra shtytëse.

Një kontrusion me shumë lidhje përdoret në pjesën e përparme dhe të pasme. Suspansioni i adoptueshëm “coilover” ka disa karakteristika të veçanta: Të dy strukturat me shufra shtytëse pozicionohen në kahun e lëvizjes. Aranzhimi novator i njësisë zëvendëson funksionin dhe përdorimin e një shufre konvencionale në krah të kundër. Kjo zgjidhje parandalon në mënyrë të besueshme lëvizjet, edhe kur ndryshoni drejtimin shumë shpejt, duke amortizuar shtytjen. Sjellja e përgjithshme dhe vendosja e burimeve është krijuar për një reagim të përsosur dhe të balancuar, lehtësisht të menaxhueshëm dhe, mbi të gjitha, sportive të drejtimit. Mercedes-AMG Project ONE nuk është vetëm një makinë garish e lajuar për përdorim në rrugët e qytetit, e cila sjell teknologjinë aktuale hibride të Formula 1 në rrugën dhe kombinon performancën më të mirë të mjeteve të garave me lehtësinë e përdorimit të përditshëm. Shërben gjithashtu për të mbledhur njohuri të gjera të teknologjisë hibride të plug-in të orientuar drejt performancës, pamjes së shasive të zhvilluara më tej dhe elektronikës së zgjeruar të automjeteve, nga të cilat do të përfitojnë modelet e AMG të se ardhmes./automobile.al