Audi prezanton e-Tron GT i ri i gjithi elektrik

Audi ka prezantuar e-Tron GT, modelin e dytë të veçantë EV në gamën e sapo-formuar e-Tron, dhe e dyta nga VË Group në platformën J1. E para ishte Porsche's Taycan. Prezantimi i modelit coupe elektrike vjen dy vite pas prezantimit fillestar konceptit dhe rreth një vit që kur kushëriri i saj Porsche Taycan u prezantua për herë të parë në formën përfundimtare.

Dhe Audi fokusohet tek modelet elektrike

Kompania me qendër nëIngolstadt po hedh në treg fillimisht modelin coupe elektrike në dy variante, fillimisht e-Tron GT quattro dhe më pas një model më të fuqishëm RS e-Tron GT. Të dy do të jenë në dispozicion për klientët në pranverën e vitit 2021. Çmimet me të gjithë elementët variojnë; e-Tron GT quattro 92 000 Euro; e-Tron GT quattro Vorsprung  122 000 Euro; RS e-Tron GT 128 000 Euro; RS e-Tron GT Carbon Black 144 000 euro; RS e-Tron GT Vorsprung 153 500 Euro.

Duke familjare...

Ashtu si Porsche Taycan, ndikimi i e-Tron GT është dëmtuar disi nga ngjashmëria e saj me modelin konceptual të zbuluar në vitin 2018. Duket se Ingolstadt ka zbatuar me përpikmëri gati të gjitha idetë e saj deri në realizim, gjë që nuk është aspak e keqe gjithsesi.

Dizajni i jashtëm, të cilën Marc Lichte, shefi i dizajnit i Audi-t, e përshkruan si makinën më të bukur që ka dizenjuar ndonjëherë, ndjek të njëjtat përmasa me Taycan. Pak më shumë se pesë metra i gjatë me një gjatësi 2.9 metra në boshtin ndërmjet dy akseve, sigurisht që ngan shumë me një model GT dhe përmban të gjitha shenjat dalluese që do të prisnit nga dizenjuesit e Audi-t.

“Jam me të vërtet krenar për këtë model”, tha shefi i dizajnit i Audi Marc Lichte. “Për mua është pika kulminante në karrierën time. Sfida është që gjithmonë duhet të vendosni një paketë të madhe me bateri, e cila duhet pozicionuar në dyshemenë e makinës, kështu që për ne dizajnerët baza për një dizajn të mirë është pozicionimi i paketës, dhe kjo paketë është e mrekullueshme”.

Ashtu si SUV e-Tron, grila me ‘një kornizë’ e Audi është bllokuar me sensorë, për shkak të mungesës së kërkesave të tij për kondicioner EV, dhe ka edhe disa prekje të tjera të këndshme. Të dy grupet e fenerëve të përparmë dhe të pasëm paraqesin të njëjtën trajtë ndriçimi në stilin e qarkut dhe forma e tij e hijshme dhe kanalet e ndryshme nxisin ajrin rreth makinës. Kjo e fundit ndihmon e-Tron GT të arrijë një efikasitet tërheqje prej 0.24 Cd, gjë që është shumë thelbësore për një EV.

Por, çfarë fshihet poshtë saj?

Të dy modelet e-Tron GT janë të pajisur me një bateri që fillon nga 800 volt, 93kËh dhe kanë kater rrota aktive. Megjithatë, këtu mbarojnë ngjashmëritë, pasi modelet kanë nivele të ndryshme fuqie - si dhe një modalitet rritje prej 2.5 sekondash për një performancë ekstreme.

e-Tron GT quattro çliron rreth 463 kf në total dhe 523 kf sëbashku me variantin e fuqizuar. Ndërsa RS bën gjeneron rreth 590 kf normalisht dhe 637 kf në variantin e fuqizuar. Këto shifra përkthehen në 0-100 km / h në 4.2 sekonda dhe një shpejtësi maksimale prej 245 km/h për GT standard, dhe 0-100 km/h në 3.3 sekonda dhe një shpejtësi maksimale prej 250 km/h për RS.

Megjithëse përdor të njëjtën platformë si Taycan, ajo ofron më shumë komoditet. Pezullimi standard përdor një konfigurim dyfishtë të bërë kryesisht nga alumini, dhe gjithashtu ofron dhe amortizim elektronik.

Megjithatë, thelbësore për përvojën janë mënyrat e ndryshme. Ashtu si modelet e tjerë Audi, e-Tron mund të vendoset në modalitete Komoditeti, Efikasiteti, Dinamike dhe Individuale. Modaliteti i efikasitetit kufizon shpejtësinë maksimale në 140 km/h.

Modelet RS e-Tron GT paraqesin caliperë frenash me 10 pistona me disqe të veshura me karabit tungsten, një tjetër ‘importim’ nga Porsche, i cili fillimisht debutoi me këtë teknologji në modelin Cayenne më të fundit. Audi thotë se frenat prej qeramike karboni-fibra përfundimisht do të jenë në dispozicion si opsion.